Welk mediamerk kan zich een drievoudig winnaar noemen van de BTOB Press Awards? MT kreeg de eerste overhandigd in 2016 voor het magazine als de beste lancering van België. De tweede in 2017 voor de website en nieuwsbrief, opnieuw als beste lancering. Gisteravond werd de derde uitgereikt in Docks Bruxsel Dome: voor de beste content in MT magazine, meer specifiek ons dossier over de maakindustrie 2017.
Meer dan 60 dossiers waren ingediend voor de BTOB Press Awards en de BTOB Communication Awards. De onafhankelijke jury, onder leiding van Alex Thoré van Magis.Company, reikte voor het eerst dit jaar gouden, zilveren en bronzen awards uit. En niet iedere categorie had brons, zilver én goud. Voor beste content werden alleen twee bronzen awards uitgereikt, waarvan één voor MT.
Uitgever Publicarto is daar natuurlijk ongelooflijk fier op. De award is opnieuw een erkenning voor al het harde werk van de redactie van de afgelopen drie jaar. Het is bovendien de bevestiging dat kwaliteit en onze focus op leiderschap, management en business goed werken voor onze doelgroep op C-level.
Het dossier over de maakindustrie zet de 100 beste maakbedrijven van België uitgebreid in de spotlights. Dit op basis van cijfers van de jaarrekeningen van de bedrijven en een ranking op basis van de prestaties van de afgelopen vijf jaar. Het degelijke cijferwerk hiervoor wordt verricht door onze partner Bisnode. We willen onderzoeker Pieter Moens bij deze meteen heel hartelijk bedanken voor zijn inspanningen. Redactioneel wordt deze top 100 aangevuld met uitleg over de evolutie, de nieuwkomers in de lijst en het interview met de nummer 1.
De Business-to-Business Press & Communication Awards werden in 2014 gecreëerd door Media Marketing, in samenwerking met UPP en B2B Press.